Thursday, March 29, 2007

Vår Suga Mama!

Här är våran vackraste dam i vårt kollegie. Hon är underskön på många fronter, mest under hennes högra öra där hon är något gyllenbrun året om. Flickan i fråga är Julia Gulia, Pullan framför allt, Älsklingen samt pussis tror jag. Hon var där från dag ett i min nya ymnasieklass och vi hamnade bredvid varandra. Sedan dess har hon varit mitt bokstöd och stöttat mig när alla fick reda på att jag plockar mina ögonbryn, alla skrattade men Julia Gulia stod vid min sida och sa att jag hade gjort ett bra jobb. Dock var det kanske lite för mycket och snett den gången men nu tror jag att det ser bättre ut. Vem vill se ut som om den har ETT ögonbryn? Då ser man ut som den lille tjurfäktaren på jul som vill fäktas med Tjuren Ferdinand. Han med näsan! Pullan har likt oss Musketörer dragit oss lite ifrån "världen" och tagit oss ut till utkanten av vår platta värld. Hon befinner sig just nu i Australien tillsammans med en mycket vacker flicka vid Namn Kajjan, oj Kajsa var det nog. De har nog riktigt kul ihop och de skulle ha mer kul med mig vid deras sida.
Darth Gulia fick sitt namn den gång vi var hos en Nisse Pisse Olsson och söp till sov svin i hans föräldrars hus. Kvinnan drack sååå mycket att hon efter att sprungit fram och tillbaka, in och ut från huset så slutade hon i rabatten tillsammas med nejlikor och blomjord, där hon började frusta och stöna altmedan hon sakta slutade röra på sig och ljuden övergick till gurglande stön som efter ännu ett tag till slut lät som den maskerade ondingen Dartangang i Stjärtarnas krig.
Skall även sägas att min sten pluggar till att lägga sten rätt?!? Vad är det hon gör? Om du vore så snäll så kan du informera mig vad du gör?? Jag vill veta hur jag skall använda dig för jag täkte göra dig till min andra fru av tre.

Puss

Julia: Nu ska vi slåss!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

karaste bruno brun, jag tackar odmjukast for den mycket charmerande bilden (?!) och kanner mig mycker arad att jag fatt en bestandig plats pa din blogg! vad galler saker som hande nar vi var 16 tycker jag nog att det har gatt sa lang tid att det preskriberats!

jag kanner mig nog lika forvirrad i fragan om vad du gor, lat oss ta denna diskussionen over ett glas bilk en vacker dag nar vi traffas igen. det kan inte bli snart nog!

en ninjakick och manga pussar fran fru nummer tva

3/29/2007 4:26 PM  
Blogger Föggeln said...

Fan va jag hatar din mikro. Den låter ju fan som R2D2 bara man slår på den. Sen kan den få ryck o pipa halva natten så man vaknar o tror att det är väckarklockan som ringer. Om jag någon natt skulle slå sönder den av misstag lovar jag att ersätta den med en ny.

4/02/2007 2:57 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home