Friday, March 23, 2007

Ett berg i fjärran!

Här ar alla snowboard freaks i min klubb. Vi va på en tvådagarsresa till ett berg jag inte kan stava till, nåja stort berg med många nedfarter. Tre gondoler och en massa avsprärrningar som jag givetvis sket i och fann mig själv mitt ute på ett totalt vitt fält och jag fick knata en goda 10-15 minuter. Jag blev glest svettig och sur så jag köpte mig en bira och firade min seger mot berget. När kortet tog så var jag ej kameraman, om man tittar noga kan man se min "fi na" gula jacka. Se, mitt ansikte skyms så passande av en snöflinga och jag vet inte om detta räcker för att bevisa att jag varit där. Japaner är tokiga och jag likaså. Jag ska avsluta säsongen med en resa igen och då visa dem hur man åker i skogen som bäst.
Se mina hundar, jag har också snö. Fast ni har nog lite högre berg, lite roligare kompisar, lite mera luder... osv.... så jag är lite avis.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home