Friday, March 16, 2007

Mama A.K.A Mor

Detta är personen som fått mig att göra denna blogg, min mor. Idag är hennes födelsedag! Jag önskar att alla inser hur viktig hon är för mig. Hon bor i Smålands skogar och sköter sitt med ny teknik. Hon har gett mig en mysig uppväxt i Kristianstad och Ronneby. Min mor är född i Kenya och flyttade till Sverige för ett antal år sedan. Hon blev på något sätt med barn och här är jag nu, på andra sidan jorden utan chans att omfamna min äskade Mamma.
Jag saknar dig, sköt om dig. Jag kommer hem snart och då sitter jag med besticken i hand och inväntar din goda mat!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

nan kampar for att komma upp till toppen av listan! :) david, i love you too! you are a true hero!! jag saknar dig, tusen pussar!

3/16/2007 4:33 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home