Sunday, February 25, 2007

It's not easy being a P.I.M.P!

Jaimen, Daimen, Shajme är något av en snubbe med ett litet stall av färska varor.
Han växte upp i hårda ghettot i Uppsala och det är faktiskt rätt hårt, från vad vi alla har kunnat se på nyheterna. Lite skott hit och dit och någon tog en kula, inte så roligt men vi har i alla fall en vän från det området och såklart är han en Pimp. Han har leverat "dusch" draperier och även "bakdelar" till bilar... Han har så det räcker.
Det finns en brinnande passion till Capoeira i denne mans hjärta. Lämnar sitt hem och land ibland för att bara träna och bli bättre. Men varje gång han lämnar sverige och oss så släcks en bit av våra hjärtan. Får se om han är kvar när jag kommer hem.
Killen som gillar lika stora rumpor som jag gör har för vana att titta på dem en aning mer än jag. Lite dregel kan även komma ur Daimens mun, när brassestjärtar studsar förbi. Carnevalen är årets höjdpunkt och avnjuts gärna med en flaska caperinga! Vilka helvetes fyllor som uppkommit av den sörjan. Destilleras i andra ringen av helvetet, med en smak av fotvårtor.
Kakor gillar Shajmen men när han får en så slänger han den fort. Ghetto stajl homeboy har gett mig råd som ingen annan av mina vänner är kapabla till att ge. En viktig runsten bland bärnstenar.. Big it up for Jaime

Jaime: The Dusch!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home