Tuesday, February 06, 2007

Monkalicius

POP, Magic Monkey Lord Von Schtrütt!
Han är vår käre mystiske man, som man aldrig riktigt vet vad han håller på med. Som vart fick han det han har i munnen? Vad döljer sig bakom hans blå ögon, vill han dig något gott? Vill han ge dig sin dag... Vi kommer aldrig att veta förräns man lärt sig hans knep. Ett tips är att baka ett bröd eller beställa hem en vegetarisk rätt. Ibland beter sig Monkey man som en 4 åring, precis som jag, men man hatar aldrig sig själv. Då är det bäst att fly fältet och börja prata öl, Dvorek och elektronik, helst en ny fin telefunk. Han har en ganska hälsosam fetisch till svarta kepsar, samt det lite mera välkommnande döskallar. Denna Homo Sapiens Sapiens Magic är en av de mest sociala personerna jag vet... Så länge han själv bestämmer när. Jag har ännu inte förstått vad det är som får honom att njuta av omgivningen och sätta hans hjärna ur spel,alternativt i trans. Om någon har hittat en ignator är jag gärna en av de potentiella köpare som vill kontrollera POP mannen.
Denna Musketör är lika opålitlig som jag är! Han överraskar ganska ofta mig med att ställa upp i de mest krävande situationer så jag anser han har ett hjärta av guld.

Fredstock: Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhh, slurp! Heheheheheheheeh, hihihihihi. Uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Äh, håll käft!

2 Comments:

Blogger Freddan said...

Ja... man kan väl varken dementera eller bekräfta... men det stämmer nog rätt bra det mesta

2/06/2007 4:26 AM  
Blogger Föggeln said...

Gött att se att du uppdaterar! kul att läsa om musketörerna! Keep it riktigt..

2/06/2007 3:22 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home