Monday, March 19, 2007

Sushi i finaste form!

Här har vi den mest underliga sushibiten man kan hitta i Japan. Vad kan det vara. En vit fisk? Då känner jag en som det börjar klia i tandköttet på när han ser och hör talas om det.
Nej det är det inte...
Kan det vara en av alla de musslor som finns ute i de stora haven. Då drar jag genast paralleller till en och annan mynnig som vi Musketörer ser då och då...
Nej det är det inte...Kan det vara en av de bläckfiskar som på andra språk heter olika och som visst är olika arter av djur. De är ju vita och goda och som jag brukar säga: Vitt och segt ska det vara, då syns bitmärkena längre...
Inte det heller!
Det är faktisk från en fisks pung! Ja, Man äter alltstå Pungkulorna på fisken. Testiklarna!!! Vilka idoiter. Vad fan ska man äta spermafabriken för. Jag vill inte att mina framtida barn ska ha gälar eller fiskstjärt som Ariel. Jag blir äcklad och hoppas att ni inte behöver se detta någe mer.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home