Sunday, March 18, 2007

Min äskling Natasha!

Min alldeles egna Japanska svarta skönhet. Hon har dock fått ett namn som påminner om en halvsnygg jäntga från forna Sovjet med en syster som stöter kula och har biceps i samma omkrets som mitt tredje ben, jag menar andra... Hon är billig i drift och rör sig skönt mellan mina mörka ben. Har misshandlat henne en gång, bara för att visa vem som bestämmer men då kastade hon mig på marken och jag skadade axeln plus några skrapsår på benen. Nu finns det ingen avundsjuka längre för jag är inte otrogen längre utan jag har låtit någon stjäla min första kärlek som nu står på något skrotupplag i väntan på sista refrängen. Hon var blå, rätt smal och hade stor bakdel, breda runda "rims". Men jag saknar henne inte.
Brum brum...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home