Tuesday, March 27, 2007

New York?

Jag var på semester till Syd Korea och när jag steg på planet tillbaka till Japan så somnade jag och vaknade upp på en plats som såg ut så här. Jag var något förbryllad och undrade om jag hade åkt in i ett maskhål som transporterat mig föööör långt bort. Jag har efter en veckas kommunicerande med folket i denna stad lyckats att återvända hem till min lilla ort Sendai. Samma population som Sthlm, fast den är faktiskt liten.
Så, tävling: Vilken stad och vilket land???

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sa valdans manga lander mellan Syd Korea och Japan finns det ju inte.. Here goes, this is a winner: TOKYO! Med regnbagsbron i bakgrunden. Fast aran far ga till min syster, hon svarar pa alla fragor om varlden som Kajsa och jag har. Dumma som smarta, fast oftast dumma..

3/28/2007 3:40 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home