Thursday, April 26, 2007

Ricka Mountain!


För några dagar sedan så Fick fyra män och en kvinna en idé om att sjunga en låt på hardcore Gangsta manér. De var nöjda med resultatet och sedemera skickade de den färdiga produktion till den berörde, som var jag i allra högsta grad. Då mina membran vibrerade i takt med musiken som spelades kom en varm känsla. Den spred sig ända ut till mina näsvingar och jag fnissade till lite och kände mig som en av de få utvalda att ha fått en sång gjord för dem.
Då kom det! I låten vill de skära upp mig med kniv. Skjuta sönder min kropp med ett av sverige främsta exportvara, "the Gustaf". De säger att de vill ha tillbaka mig som deras hora, för att göra rent mellangården. Nu finns det ingen återvändo. Jag har bestämt mig för att stanna utanför Sverige och aldrig mera komma tillbaka.

En ensam riddare söker sin väg till den Heliga Graalen...
Bortstött från det runda bordet i den guldklädda salen.
Från att ha varit en musketör
Är min enda vän min odör
Nu har jag inga vänner mer
Så nu får jag se vad vad en blodig spruta ger.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

uppdatera bloggen för fan!!!!!!!!!!

5/08/2007 9:18 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home