Thursday, April 26, 2007

Irländsk pub!

Jag var på irländs pub för nån helg sedan. Mina vänner spelade musik, ungefär som Nisse och Måns gjorde för ett år sedan, eller nått, i den gröna Huvudstaden. Dock var dessa vänner inte lika bra som mina något vita men ändå wannabe svarta kompisar som finns i mitt hemland.
För er musiknördar så är gitarren av typ 12 strängar. Fast jag vet inte vad det innebär. Det kanske är en penisförstorare?? Ytterligare en sak är lådan i bottenhörnet till höger som är som en trumlåda. Går tydligen att köpa, men den ser hemmagjord ut...
Kvällen fortskred och jag drack en blasköl samt en Guinnes för 56 spänn. Dyrt!! Sen var det ett gäng jäntor som envist ville bjuda på rödvin. Av finaste skräpkvalitet, det gjorde susen för jag blev rätt dragen på två glas. Skall tilläggas att jag var på ett sånt där Hanami party där vi alla drog i oss en fin dos av diverse gott och beskt. Efter mycket sexsnack men flickera som alla va Japanskor. Jag vet inte om det är tjejerna här, men alla pratar sex hela tiden. Killarna luftjuckar lika duktigt som luftgitarristen Pilsner Burk luftade till sig segern på Utan Gitarr Duvemåla 2004. En nation av avhållsamhet och händerna på täcket, lyfter fram de mest perversa fantasier man kan ha. De så kallade Manga caféerna luftas underkropparna friskt, dock inom de oturligt nog oisolerade båsen. Vänners sömnlösa nätter har satt sina spår i deras idylliska bild av en skygg nation. Det finns mycket jag vill ta upp men eftersom folk i Sverige inte kan hantera groteska filmer och diverse skickas en "present" istället, vid begäran.
Tjejen på bilden heter Chie och hon gillar att simma med delfiner och är singel. Någon därhemma som söker en flicka med fast jobb, rutten på att laga mat och är söt? Jag tar bara 10%.

1 Comments:

Blogger macura said...

ugh.. guiness o rödvin i dödlig kombination..duvet att d, tillsammans med magsyra, bildar ett intermediat till senapsgas? fattas bara en sån där salt patron-godis så säger d PANG å så fylls lokalen med gul gas som flödar ut ur alla dina kroppsöppningar....

4/29/2007 9:48 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home